Фахівець з адміністративної діяльності (СЕО)

Kyiv | 23 December 2024
Вид зайнятості: Повна зайнятість

ЮРіЯ-ФАРМ — це українська фармацевтична група компаній, котра володіє найбільшою площею виробничих потужностей в Україні. Ми вже ведемо діяльність в понад 50 країнах світу та маємо амбітні цілі ввійти в ТОП 100 світових фармацевтичних компаній.

Сьогодні, в умовах воєнного стану, не зупинившись ні на день, ми продовжуємо забезпечувати життєво необхідними лікарськими засобами та виробами медичного призначення як мирне населення, так і ЗСУ.

Запрошуємо в команду відповідального, системного Фахівця з адміністративної діяльності (для команди СЕО).

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • конкурентну оплату праці;
  • безпечний та сучасний офіс;
  • безкоштовне харчування;
  • ноутбук, корпоративний мобільний зв’язок;
  • продукція Компанії за цінами виробника;
  • щорічну відпустку тривалістю 30 календарних днів, замість 24 по КЗпПУ;
  • кар'єрне зростання та горизонтальний розвиток.

Важливо — передбачуваний формат роботи — фултайм в офісі.

Функціональні обов’язки:

  • взаємодія з СЕО, Президентом Корпорації та ТОП-менеджерами: допомога в організаційних питаннях, зустріч гостей, приготування напоїв (чай/кава);
  • організація підпису документів від СЕО, передача на розгляд Генеральному директору вхідної кореспонденції;
  • ведення документообігу: реєстрація Наказів з основної діяльності, формування документів на оплату послуг/товарів згідно договорів та рахунків по підрозділу;
  • контроль своєчасності операцій та проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами;
  • табелювання співробітників підрозділу;
  • забезпечення адміністративно-господарчих потреб: замовлення напоїв, продуктів для кава-брейків.
  • оформлення відряджень, закриття авансових звітів.

Вимоги до кандидата на посаду:

  • грамотна вимова і написання українською, рівень англійської — від Pre-Intermediate;
  • впевнений користувач 1C, Excel, PowerPoint;
  • навички систематизації, обліку та введення документації з використанням сучасних технологій;
  • знання основ діловодства;
  • уважність до деталей, аналітичне мислення, системний підхід, клієнтоорієнтованість;
  • готовність брати на себе додаткову відповідальність;
  • відмінні організаторські та комунікативні навички.

Життя — головна земна цінність. Приєднуйтесь до нашої команди, щоб створювати унікальні рішення, тим самим зберігати і покращувати його!

Створіть власне стабільне майбутнє. Обирайте кращу компанію для роботи. Надсилайте резюме. Ми завжди раді спілкуванню та готові відповісти на всі Ваші запитання.